2010-05-24

WEBQUEST

Onartu behar dut, orain dela gutxi jakin dudala, zer den Webquest, funtsean gure ikasleak egin beharreko  ikerkuntza lan bat da.Gaur egun, teknologiak aukera anitzak ematen digunez, internet erabiliz ikasleak behar duten informazio guztia lortu beharko dute.
Webquest bat zer den jakiteko oso baliogarria izan da, hurrengo orrialdea: Webquest.
Bertan ere, topatu dut nire blogean aurkeztu nahi dudan Webquesta,

                                                       Euskal Mitologia

                     Egilea; San nicolas ortiz Maibe





Agian, pentsatuko duzue nire gaiarekin erlazio gutxi daukala baina nik guztiz kontrakoa pentsatzen dut. Mitologia gaia oso zabala da, eta gauza ezberdinak egiteko posibilitatea ematen digu. Alde batetik, euskal kulturaren zati bat aztertuz gain, ikertzaileak izatera bultzatzen gaude irakurmena oinarri dutelarik.
Bestetik, kondairak beregitearekin batera, ez gaude bakarrik gure ikasleen sormena lantzen baizik eta euskara era dibertigarri batean erabiltzera bultzatzen gaude.




No hay comentarios:

Publicar un comentario